В 5 модулі мною, разом з іншими учасниками тренінгу
були виконані такі завдання та вправи:
- в парах було проведено
обговорення власних презентації,щодо представлення ідей проектів та
оцінювання навчальних потреб учнів;
- було проведено обговорення та
намічені шляхи, як зробити проекти відповідними вимогам державних освітніх
стандартів та навчальних програм;
- з учасниками тренінгу ми
розглянули та обговорили правові аспекти, щодо авторських прав та правил
правомірного використання ресірсів та інтеллектуальної власності в
освітніх проектах;
- розглянули, як можна використовувати
Інтернет-ресурси в дослідженнях та співпраці;
- розглянули форми для оцінки
Інтернет-ресурси щодо їх придатності для використання в навчальних
проектах вчителями та учнями;
- на основі отриманої інформації
створили списки використаних джерел Інтернет у проектній діяльності учнів.
Комментариев нет:
Отправить комментарий