четверг, 28 марта 2013 г.

Модуль 9. Рефлексія.


Я зробила  висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні, про роль і місце диференційованого навчання.
При підготовці до розробки та роботі над проектом необхідно враховувати різні види диференціацій:
1. за навчальним матеріалом – точно визначте те, що учні мають вивчити, та способи отримання знань та навичок;
2. за процесом – порекомендуйте різні шляхи роботи зі змістом (під керівництвом учителя, самостійно);
3. за продуктами навчання – дозвольте учням самостійно обирати способи та інструменти для створення та презентування;
4. за навчальним середовищем – створіть гнучке навчальне середовище, де будуть тихі зони й місця для спілкування, і навчить прийомів, які призведуть до незалежності  в навчанні.

Комментариев нет:

Отправить комментарий